Tomma dagar, tomma nätter, tomma drömmar





Har varit lite överallt sedan sist jag skrev.
hårsang,örnsköldsvik, norrfällsviken är några av ställerna jag varit på.
Har mest försökt ta vara på dom sista sommardagarna med mina vänner.

I förrgår åkte jag och emelie till övik och hälsade på hilda.
Vi gick i stan och kollade i affärer, åt ute, gick in på candy corner och köpte alldeles för mycket godis.
Kollade på tv och pratade tills vi somnade.
Vi var även och hälsade på emmali och sofie som nu också har flyttat till övik.
Både hilda, emmali och sofie hade så himla fint i deras nya lägenheter! :)

Igår umgicks jag med emma och patrik.
Vi kollade på film och surrade bara.
Slocknade fort när jag kom hem, var riktigt trött.

Idag ska jag söka jobb och ikväll åker jag till Melina där natten ska spenderas!

Kommer nog inte bli så mycket skrivande här på ett tag.
ska försöka lägga min tid på att söka jobb.
Och nästa helg åker jag till Sundsvall över helgen och på veckan åker jag iväg till Stockholm igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0