Sommarens sista dagar

Nu har vi gått från sommarmånad till höstmånad och det känns.
Luften börjar bli allt kyligare och det mörknar tidigare på kvällarna.
Hur var sommaren då?
Den vart allt annat än vad jag hade tänkt mig.
 
Till något helt annat.
sista veckan har jag varit överallt förutom hemma känns det som.
i måndags tog jag bilen till Dorotea för att hälsa på Sofie som jag träffar alldeles för sällan nu nä vi bor så långt ifrån varandra.
Det var riktigt roligt att träffa henne igen.
Sov hos henne två nätter innan det var dags för att bege sig hemmåt igen.
 
Hann hem och vända kändes det som.
I fredags åkte iallafall jag sofie och rebecca till Sundsvall.
Vi kollade i affärer, tog igen massa saknad tid, gick ut och hann även med att söka lite jobb.
 
Kom hem igår.
Åkte iväg direkt på bilbingo, japp vi hade inget annat för oss så vi åkte dit och köpte oss några lotter var.
Johan hade 11 tusen lotten men allt gick alldeles för snabbt så den hanns inte med..
 
Ska snart packa om min väska för tredje gången för på torsdag tar jag emma och joakim bilen ner till stockholm för att spendera helgen där.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0