Veckorna bara springer förbi

Måndag och ny vecka igen!
Känns som att veckorna bara springer förbi och jag hinner knappt ifatt.
Förra veckan jobbade jag fredagen och lördagen i Sundsvall.
Lördagen jobbade jag mitt första pass själv.
Och det gick bättre än vad jag trodde att det skulle göra.
Hittade till alla mina "kunder" jag hade utan gps eller liknande.
Fick även berömm utav två av mina kunder.
Känns roligt när vissa faktiskt uppskattar sakerna man gör åt dom.
 
På fredagen när jag hade jobbat klart kom Sara till mig, vi låg bara och pratade tills vi tillslut somnade.
Lördagen vart det två vändor till Sundsvall.
Först för att jobba sedan för att hämta Patrik och Nicklas som hade varit i Sthlm och kollat på SHM.
Patrik hade köpt en tröja med ett tryck på SHM till mig, han är världens sötaste, och jag älskar han!
När vi kom hem från sundsvall låg vi bara och kollade på film och myste.
Igår vart det ännu en vända till Sundsvall för att kolla på ett boende.
 
Ikväll kommer Emelie hit och umgås med mig, mysigt!
Och imorgon ska jag till Sundsvall igen och jobba.
Blir mycket rännande dit, vill bara hitta en lägenhet fort så jag slipper pendla dit så ofta.
 
Puss
 
Sommar och fina vänner!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0