Träning

Blev inte alls en tidigt kväll för mig och Emma igår..
Vi fastnade i serien "Awkward" och somnade efter två tiden nån gång. 
Klockan halv elva ringde iallafall väckarn imorse och då åkte vi och tränade. 
Blev bara löpbandet idag eftersom Emma skulle bort. 
Känns bättre att röra på sig lite än ingenting alls. 
 
Och gissa om jag är glad.
För att om exakt en månad kommer min älskade vän Sara hem.
Vi har inte träffats på snart åtta månader. 
Jag har saknat henne som ett tok och det har varit tomt utan henne!
 
Nu ska jag städa rummet lite sedan ut på en långpromenad!
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0