Sundsvall


Lördagen i Stockholm spenderade jag med fina vänner!
När jag och Maria hade kommit hem från Haninge fixade vi oss sedan blev det några vinglas innan Carro hämtade oss och skjutsade mig till Pendeln.
Mötte upp Emma och dom andra på Centralen och åkte vidare till Solna där Linda och Mathias bor.
Blev lite fördricka där innan vi tog en taxi till Söder.
 
Kom hem till Linda vid halv fyra och somnade direkt.
Åkte hem dagen efter vid två tiden.
Efter en lång bilresa var det skönt att vara tillbaka i Kramfors igen.
Tackar Stockholm för denna gång och alla som gjorde helgen så bra.
 
Idag har jag, emma och patrik varit till Sundsvall.
kollat lite i affärer och så.
Mot kvällen tog jag mig en långpromenad.
Känns lite trögt att börja med långpromenaderna igen men samtidigt skönt att börja röra lite på sig, var allt för länge sedan sist.
Nu ska jag och emma kolla på Breaking news!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0