Min helg

I fredags åkte Jag, Joss och Patrik till Birsta.
Vi kollade i affärer och så.
Lite spontant fick vi för oss att haka på Joss och Jennifer som skulle ut.
Ringde Emma fixade oss sedan åkte vi på förfest hemma hos Jennifer.
Blev dock ingen utgång för mig när jag tyckte att det såg ut att vara så tomt på gladan.
 
Igår var jag med Emmali.
Var så roligt att hon var hemma i helgen.
Vi beställde först mat från China sedan åkte vi hem till mig och bubblade lite.
Efter det åkte vi hem till Nicklas en stund.
Var allt för länge sedan sist så det var roligt.
Nattade över hos Emmali.
 
Nu sitter jag hemma hos Joss.
Vi har köpt en massa gotta som vi ska smaska på till en film.
Imorgon har jag bestämt mig för att bli "nyttig" igen.
Undra hur många gånger jag har sagt det?
Ska verkligen försöka hålla det den här gången.
Ska köpa ett träningskort imorgon så jag kommer igång på riktigt.
Känns som att det kommer att gå lite lättare då!
 
Nä nu blir det en film.
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0