Stockholm

Resan ner till Stockholm gick bra!
Emma jag och Jaokim tog bilen ner.
Och med bra sällskap så gick det fort.
 
När vi kom fram till Stockholm åkte vi direkt till Maria och åt middag, sedan skjutsade jag Emma och Joakim till pendeln som dom skulle ta till Solna.
 
Åkte tillbaka till Maria också fick vi för oss att träna så vi gick hem till Patrik (marias bror) och satte ihop ett program med hans kettlebells (stavning?) och efter att inte ha tränat på över två månader så kan jag säga att det känns i kroppen!
 
Igår på dagen åkte jag in till stan och mötte upp Emma,Sandra,Linda,Joakim,Johan och Mattias.
Först tog vi en fika sedan gick vi runt och kollade i massa affärer. Fick även med mig några klädesplagg hem.
Vart en lugn kväll, åkte och köpte godis sedan kom Patrik och Helena över.
Vi tog några glas vin och sedan somnade jag och Maria riktigt tidigt.
 
Imorse klev jag upp vid tio.
Vi tog oss en promenad till Trollbäcken där vi solade.
När vi kom hem åkte vi direkt till Haninge C där vi kollade i affärer och åt middag på Subway.
 
Nu ska jag göra mig iordning sedan åka vidare mot Solna där vi ska fördricka lite innan vi åker vidare in mot stan!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0