I want you to know how things can feel

  Några bilder från dom senaste dagarna:
 
Förra veckan Jobbade jag med Jens.
Och på helgen jobbade jag på hemjänsten. 
 
I fredags när jag hade slutat jobbet blev det mat på China sedan åkte vi ett gäng till Joakim .
Vi drack lite vin och spelade spel. 
 
Resten av helgen var lugn på grund av jobb. 
 
Jobbar med Jens dagtid även denhär veckan. 
Igår var det ingen skola för hans del så vi åkte till Sollefteå, fikade och så istället.
På kvällen blev det bio i Härnösand. 
 
Idag har vi varit till Övik. 
Kollat i affärer. 
Träffade Hilda för att äta lunch och surra lite, och sedan mötte vi upp Emmali.
Riktigt roligt att träffa dom två igen.
Jag har saknat dom så himla mycket. 
 
Nu kommer snart Emma över.
Får se vad vi ska hitta på för något.
Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0