***

I torsdags blev det en tidig morgon.
Åkte somsagt till Sundsvall och hade min inskolning där på Hsb-omsorg.
När jag var klar åkte jag direkt till Sollefteå för att ta igen förlorad tid med Sara.
Vi låg i sängen och pratade/skrattade hela kvällen.
Vi har en hel del att prata om då vi inte har träffats på så länge.
 
På fredag åkte jag tillbaka till Sundsvall, hade min andra delegering på dagen sedan på kvällen åkte jag och emma dit en sväng till för att hämta Patrik som hade varit i Linköping.
Min helg spenderade jag med Patrik, och avslutade den med bio med fina vänner.
Hann även med ett kvällspass på jobbet.
 
Igår jobbade jag också kväll mycket mer än så gjorde jag inte.
och idag har jag så ont i ryggen så jag tänker vara sänliggandes hela dagen, inte mig emot!
 
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0