Sometimes I think that it's better to never ask why

Några bilder från helgen:
 
I fredags kom Rebecca till Kramfors för att vara med på Emmas fest.
Så i fredags umgicks jag och Emma med henne. 
Jag och Emma la oss tidigt den kvällen för att vara pigg på lördagen då Emma hade fest på Anexet. 
 
På lördag morgon åkte jag och Emma på stan, solade och fixade lite saker inför kvällen.
Sedan mot eftermiddagen hämtade jag upp Hilda,Rebecca och Emmali.
Vi fixade oss lite hemma hos mig innan vi åkte vidare till Anexet.
 
I början var vi bara tjejer.
och vi hade riktigt roligt.
Tog igen massa förlorad tid och pratade om allt som hänt sedan vi sågs sist. 
Sedan kom resten av folket. 
Vid elva tiden gick vi på Gladan. 
Var ett tag sedan vi var ut allihopa där så det var roligt!
Vid halv fem på morgonen gick jag och Hilda och la oss.
 
På söndagen väckte jag Hilda för då var det dags för att gå igenom kvällen som varit sådär som vi alltid gör dagen efter. 
På dan gick vi in till stan, Hilda jag och Patrik.
Vi gick till Träffen för att äta.
Efter en stund kom även Emma och Joakim.
och med tanke på hur han såg ut i ansiktet så hade vi en hel del att prata om. 
Vi satt där några timmar sedan gick vi vidare till Anexet för att städa.. 
Såg rent ut sagt förjävligt ut där, så det tog sin tid. 
 
I måndags åkte jag och Patrik hem till Emelie och Marcus.
Vi lagade god mat och kollade på film.
Var en peferkt måndagskväll.
 
igår blev det två vändor till Sundsvall.
Först åkte jag och Emma dit för att handla kläder. 
Vi hann inte mer än hem innan vi skulle åka tillbaka till Sundsvall igen.
Vi hämtade upp Patrik och Bergman för att gå på bio.
Vi såg på TED, kan vara årets roligaste film.
Jag älskar den!
 
Nä nu ska jag göra något vettigare än att sitta här.
Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0