Gott nytt år

 
Nu är snart helgerna över och på något sätt känns det faktiskt skönt!
Min jul helg var bra.
Firade julafton tillsammans med min familj och Matilda, och på kvällen kom även Patrik!
 
På juldagen fick jag äntligen träffa mina älskade vänner, saknar dom varje dag. önskar verkligen att jag kunde träffa dom oftare!
Hade en rolig förfest, tog igen massa saknad tid kan man säga, sedan gick vi vidare till Gladan.
Dagen efter gick vi på träffen och åt och pratade om kvällen/natten som varit, precis som vi alltid gör!
 
Har jobbat i Sundsvall hela veckan.
Åkte hem igår för att jobba i Kramfors idag och imorgon, så blir inget nyårsfirande för mig.
Tror att jag ska träffa Emmali ikväll iallafall, både hon och jag jobbar imorgon bitti.
 
På onsdag åker jag tillbaka till Sundsvall för jobb.
Längtar tills på lördag då jag äntligen är ledig en dag...
Men det går riktigt bra på det nya jobbet, dock så saknar jag min hemtjänst grupp här i Kramfors var så skönt att vara tillbaka idag!
 
men kort sagt så trivs jag som fisken i vattnet i Sundsvall,
känner att jag har valt helt rätt stad att bo i.
men saknar mina fina vänner här hemma!
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0