When you hold me, I’m alive

Var ett tag sedan jag skrev sist.
Förra veckan åkte jag och Patrik till Stockholm. 
Det var en bra vecka!
Fick även träffa Maria och Melina, som jag saknar dom när vi kan träffas allt för sällan. 
 
Denhär veckan är jag häst vakt åt Piggan Elins häst medans hon är utomlands. 
Det är riktigt kul, och jag saknar dedär med hästar nu när det var nästan tre år sedan jag sålde mina!
 
Nu ska jag göra mig iordning för ett kvällspass, skönt att få jobba ett helt pass istället för bara några timmar över dagen! 
 
Puss
 
 
Saknar sommaren och Gatufesten med mina fina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0