Pink-Try

Just because it burns
Doesn't mean you're gonna die
You've gotta get up and try


Igår kom Sofie till Kramfors.
Lika roligt att träffa henne varje gång.
Vi åkte och köpte tacos sedan åkte vi hem till Emelie där det blev en massa prat och skratt.
Välbehövlig kväll med tjejerna.
Jag och Sofie åkte hem till mig vid elva tiden, och slocknade direkt.
 
Idag har jag knappt klivit upp ur sängen, har legat och kollat på tv nästintill hela dagen och det har varit så skönt!
Imorgon ställer jag klockan på 04.15 för att åka till Sundsvall och ha min inskolning på ett ställe där!
Godnatt..
 
 
<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0