Ta mig tillbaka

 
Satt och kollade igenom lite bilder från min och Melinas Rhodos resa.
Jag saknar den sjukt mycket.
Det måste ha varit den roligaste och absolut sjukaste resa jag varit på!
Den går inte ens att beskriva med ord.
Det skulle bara låta som någon historia vi hittat på.
Ta mig tillbaka!

Min dag har jag mestadels spenderat framför datorn och i telefonen då jag har ringt runt i jakt efter jobb.
Jag vill verkligen ha ett jobb nununu...
Ikväll ska jag åka till Sundsvall och hämta Patrik som har varit i Linköping.
Trots att han bara har varit borta några dagar så har jag saknat han.
Så min kväll ska jag spendera med han.
Mysigt! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0