Min helg

Min helg var riktigt bra!
I fredags vart det tjejkväll.
Vi började med middag på Träffen, sedan åkte vi vidare hem till Sandra där det blev en massa prat, det var längesedan det bara var vi tjejer så det var riktigt roligt!
Kvällen/Natten avslutade vi på donken där vi köpte alldeles för många cheeseburgare.
 
På lördagen sov jag och Emma ut riktigt länge.
Vaknade inte fören klockan ett.
Då kom Emmali och Simon till oss, låg och pratade en stund i sängen sedan var det dags för Emmali att aggera frisör.
Hon klippte både mig och pappa och det var välbehövligt då jag inte hade klippt mig på cirka ett halvår.
Senare mot kvällen kom även niklas och umgicks med mig och Emmali.
 
Jag fick sedan för mig lite spontant att jag skulle hänga med Emma och Sandra ut, så fixade mig lite snabbt sedan åkte jag till Lizze där det var förfest med massa trevligt folk.
Vi gick sedan på Gladan där det faktiskt var hyffsat med folk.
Det var minst sagt en rolig kväll.
 
Igår Åkte jag hem till Patrik.
Vi kollade på solsidan och gottade oss med gosaker!
 
Klev upp och jobbade några timmar imorse och nu sitter jag och väntar på att Emelie ska hämta mig.
Har även hunnit med att packa min väska för imorgon åker jag och Patrik till Stockholm.
Puss
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0