***

Här har det ekat tomt ett bra tag.
Hinner inte med att sitta vid datorn då jag jobbar i stort sätt varje dag.
På min lediga tid försöker jag umgås med vänner familj och pojkvän så mycket jag kan.
I veckan har jag sovit i Sundsvall occh imorgon ska jag flytta mina saker, ska bli så skönt att slippa pendla.
 
Har även hunnit med att träffa Emelie en sväng då jag hade delat pass och hon var i Sundsvall.
Vi fikade och kollade runt lite på Ikea :)
 
Igår när jag kom hem för att packa ihop mina saker träffade jag Emmali, vi åkte och solade sedan satt vi bara och pratade.
Känns som att man knappt hinner träffa sina vänner då man alltid jobbar olika tider, önskar att jag kunde träffa dom oftare!
 
Nu ska jag göra mig iordning för ett kvällspass.
Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0