En kort skoldag

Idag slutade vi redan halv 1, vi har bara kollat på film sen tidningen vi gjorde, min bild vart mycket misslyckad måste jag säga :P Jag sitter fortfarande å skolan och väntr på att markus ska sluta. tror att han slutar vid 14.20 men är inte säker, hoppas han skriver ett sms och berättar vart han är, för att varken han eller jag har pengar på mobilen, men han har iaf gratis sms! menmen har nyss varit ute och fotograferat med frida och hennes kompis, vi lånade en kamera, roligt var det. Men nu ska jag gå till café terian en sväng. 
Tjiiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0