Skolan

Ja nu vart det ett bra tag sen jg bloggade sist :P 
och ja det har väl inte hänt  så mycket i mitt liv. Skolan har börjat igen och vi är inne på fjärde dagen nu, en helt ny klass som verkar helt okej, och jag är gladast för att jag har joss och frida i min klass, men frida ska nog byta till hil, jag vill inte det :/ 
Igår fick vi börja knäppa lite kort och så, vi ska göra rn tidning om alla i klassen så jag och jenny fick en kamera och började ta massa kort, som inte blev ett dugg lyckade, inte på mig iaf :P sen började jag intervjua henne, och nu är jag klar med mitt "arbete" problemet är bara att hon har bytt linje till samhäll så ingen kunnde intervjua mig så då fick leif ( våran lärare ) göra det :) 
Jaja jag har ju lektion nu så ska väl inte sitta och skriva så himla mycket :P 
Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0