Tusen år sedan

ja de va hur länge sen som helst jag skrebv ähr, har varit så upptagen med andra grejjer så jag har inte hunnit med mig riktigt :P men nu blir det iaf ett kort litet gulligt inlägg, har sovit hos emmali i hennes styga nu två dagar, första dan va vi med markus fårn vallentuna emil och anton, mycket rolit var det, vi åkte utm ed båten en stund vilket inte var så lyckat etfersom det blåste så :P sen la vi oss vid 3 tiden :P
Igår sovde jag oxå i emmalis stuga, vi kollade på tv och hade de jätte mysigt :)
Idag har skaj ag nog bara slappa, kan vara skönt det med :P
Jag har även varit i stockholm med pappa jens och älskling, mysigt var det i hu´vudstaden, vi va på grönan sen stan, lyckad helg faktiskt :D
Nu orkarj ag faktiskt inte skriva så mycket mer än att jag älskar min markus över allt annat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0