Ännu en sundsvallsresa

Kom hem för ett tag sen från sundsvall, jag var där med joss och jennifer, mycket roligt varé :)
Jag fick även med min lite saker hem, nästan allt på rea, och äntligen har jag hittat en klänning som jag kan ha på nyår, inte för att den va så jätte fin men den duger, hittade faktiskt ingen annan, menmen påtal om nyår vart ska alla vara?
det är två dagar innan nyår och jag vet inte vart jag ska vara, hur ska dethär sluta :O
hoppas iaf att jag hittar nånstans att vara, och jag firar gärna min nyår med emmali och joss även fast jag vet att det kanske inte kommer bli så, men man kan ju alltid hoppas :D
jaja nu ska jag ta mig nått att äta sen ska jag väl lägga mig i sängen och kolla på tv elr nått, sen blir det en tidig kväll för mig ikväll, är så fruktansvärt trött!
Ha en fortsatt trevlig kväll allesammans! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0