Badhuset

Kom nyss hem har varit och simmat med emms linn och cicci, inte för att det blir så mkt simmande men några längder blev det iaf.
Idag stog sminkning på schemat, vi fick löra oss att sota ögona idag, faktiskt rätt så roligt, sedan i slutet av lektionen fick vi ficka av det som blev över igår från "öppet hus", ja hv 07 och 08 hade nämligen det igår, det var väl rätt så roligt, jag stog i kassan elr vad man ska säga på loppisen, sen bjöds det även på sminkning, massage och färgning och plockning av ögonbrynen, elr bjöds nu tog jag väl ändå i lite, det kostade naturligt vis pengar att bli t.e.x sminkad, men det listade ni nog ut själva :P
Det blev iaf en lång dag, vi slutade vi tre och då vare bara att gå och äta, sen komma tillbaka till fyra, för då skulle vi ställa iordning allt och så, sen slutade vi vid åtta, då gick jag hem med emms och markus, sen sov markus hos mig :)
Förresten en sak till, idag när jag kom hem från skolan var emmali, emil, fredrik och helen här och älsade på, även lilla söta alice, var med ( emmalis hund ), Roligt att träffa henne  :) <3
Jaja nu ska jag plugga lite sen sova, jag är nämligen väldigt trött :P
Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0