Brun utan sol

Står här med joss i mitt rum, vi har nyss smörjt in oss i brun utan sol, haha jag ser redan att det börjar bli massa fläckar, men det är väl smällar man får ta när man h¨ller på med sånt här :P
men iaf idag på skolan hade vi ju vårt sista prov, jag har nogredan skreve om det men nu vet ni alla att det äntligen är över, och det gick väl rätt så bra, hoppas jagg iaf :)
Efter det hade vi hål nån timme så jag och joss gick hem till henne en stund, sen när vi kom tillbaka vid tolv tiden kom hon som är kostansvarig för kramfors komun och två stycken till, så vi fick ställa massa frågor om skolmaten och så, vilket var väldigt bra med tanke på att maten inte är så bra, elr bra och bra den är inte så himlans god iaf!
Sen efter det hade vi smink med nina, då fick vi sminka "nyårs" sminkning, det var rätt så roligt. Efter skolan följde joss med mig hem och ja nu stå vi bara här och längtar tills denhär krämen har torkat, vilket jag hoppas är väldigt snart :P
aja ha en fortsatt bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0