dålig dag!

Ja idag har det verkligen inte varit min dag, det har bara varit massa strul, tur att jag har en joss och en underbart bra klass, det blev massa flams och skratt på bilden, vilket fick mig på bätte humör, jag och becca satt och ritade på varanns armar, haha xD
Sen efter skolan gick jag och joss på stan och nu har jag köpt julklappar till alla, skönt att få det bortgjort :)
Sen fick jag g på dethär matte provet, inte så bra men jag är nöjd bara jag klarar det! Ikväll kommer joss hit, vi ska väl kolla på tv, kanske plugga lite sen sover hon här :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0