Dålig på att skriva

Ja det är precis vad jag är, riktigt dålig på att skriva, och det beror till största del på att jag inte orkar, men oxå gör att jag har fullt upp med läxor, bra tv progra, goda vänner och såklart makrus, och ja som ni kanske förstår så tar ju det oxå sin tid, men nu ska jag iaf skriva om min gårdag som i stort sett var suverän!
Dagen började med att vi satt i aulan och kollade på lucia firande elr vad man kallar det för? efter det blev det fika, lussibullar ich pepparkakor!
sen kan mkan säga att jag slutade, för jag skulle inte vara med på idrotten för att jag är så förkyld, och då skulle vi bara ha svenska sen, så när det var idrott gick jag joss och emms och åt, hamburgare vare, mycket gott! sen storsade vi runt lite på skolan, sen fick vi reda på att vi hade inställd svenska, och inga sura miner för det inte, jag skulle nämligen vänta på markus som slutade vid halv tre, och som en sol ringde emmali och sken upp dagen lite extra,  hon var nämligen på skolan, så jag gick till henne sen väntade vi en stund på emil tills han slutade, sen gick jag med dom när dom handlade lite julklappar, elr när emmali handlade lite julklappar :P
sen när markus lsutade kom pappa och hämtade oss, är vi kom hem packade jag bara sen åkte vi vidare till markus, där var vi ensamma hemma så jag böjade med maten, jag vet inte riktigt vad maträtten heter det är markus som har lärt mig den men den är väldigt god. Efter det gick vi och sa hej till dom som var på  "lilla julafton" där fick vi en stor kram av både markus mormor och melinas mormor och morfar :)
efter en liten stund där gick vi vidare. Ute träffade vi dack och hans brorsa så vi var nån timme med dom, sen gick vi in och kollade lite på idol, kevin vann såklart :D
Nä nu kommer snart markus, vet inte riktigt vad vi ska hitta på jag orkar inte göra så mkt eftersom jag är så himla förkyld :/
Vi hörs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0