Där ser man :P

 Nämen det måste nästa vara ett under, som jag har försökt få in bilder  här på bloggen men aldrig lyckats, nu bjuder jag iaf på en bild :P
Är iaf med markus nu, har även umåtts lite med anton och hampus, dom sitter och spelar nått på xbox, men jag får ju aldrig spela, så då får jag väl sitta här och skriva några rader ist! Idag har det iaf inte hänt så mkt, jag vaknade vid tion, åt lite sen har ja kollat på några filmer, efter det kom markus, vi va somsagt lite med anton och dom sen åkte, mamma, jag, markus och bennis på stan, kollade lite i affärer och så, inte för att det finns så många affärer att kolla i men det var mys iaf, sen nu när vi kom hem har vi bara sutte framför tv:spelet, och nu vet jag inte riktigt vad vi ska göra, känner mig fortfarande inte helt pigg i magen efter magsjukan så jag ska nog bara ta det lugnt!
Ha en fortsatt bra kväll! :)

Kommentarer
Postat av: emmali

Sedär, det funkade på din dator också, trots allt xD

2008-12-19 @ 20:58:11
URL: http://emmaliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0