Dragkamp

Idag har vi haft dragkamp på skolan, jag var dock inte med :P
Dagen började iaf med att vi hade hälsa, där blrjade vi med ett grupparbete, den lektionen var inte så lång, sen låste kerstin upp i sminkrummet så då var vi där nån timme, alla skulle sminka sig inför dragkampen. Jag och becca var inte med men hon ville ändå att vi skulle sminka varann, så då börjades det. Hahah vi som inte var med hade typ sminkat oss mest, sen toperade vi håret så det stog rakt upp, sen satte vi bara upp det i en toffs, mycket snyggt, not :P
Efter dragkampen gick jag hem och la mig och sov, sen vare mat, köttfärsås och spaghetti om nån undrade xD
sen la jag mig nån timme till och nu sitter jag bara här, måste plugga lite oxå :)
aja belv ett kort inlägg har inte så mkt att skriva om!
Hejja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0