Filmkväll

Ja igår åkte jag till joss och sov där, vi kollade på film och åt massa godis :)
sen imorse vaknade vi vid halv tolv, och då kom mamma direkt och hämtade mig sen hämtade vi upp markus och sen bara det av mot långsjön, där va jag med emmali ett tag medans mamma hälsade på helen. Efter nån timme åkte vi hem och ja här sitter jag nu. Ikväll ska jag åka hem till joss igen och även ikväll blir det massa filmtittande, vi ska nämligen se på sagan om ringen filmerna, och dom är ju några timmar lång, inte för att jag vet om vi kommer att kolla på alla men, sover där inatt oxå :)

Jag älskar Päääran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0