Helgen

Ja jag ska börga med att berätta lite om lördagen, jens och hans brorsa kom och hämtade mig och markus vid, sju kanske ? sen åkte vi till ullånger där hilda bor, sen kom även emelie och emms dit, vi var inte så mkt folk där, det var bara jag, hilda, jens, emma, emelie, markus och madde, men det kan ju vara roligt ändå :)
La oss vid fyra, och vaknade jätte tidigt. Sen kom mamma och hämtade mig jens och markus vid 11, sen när jag kom hem gick jag och markus ut med bennis, efter det la vi oss och sov en stund, sen gjorde markus midda, jätte gott var det! Sen åkte markus hem och jag börgade plugga lite.
Idag ska jag inte göra nått alls, jag är nämligen hemma från skola, har ont i halsen, såatt det blir en tråkardag idag!

Kommentarer
Postat av: emmali

Kommer den till kramfors? :D :D :D?

Marija har frågat mig med ifall jag vill kolla på den på bio med henne, men vi får se hur jag gör. Kommer den till kramfors går jag med dig! För hon ville se den i svall. PUSS! <3<3<3

2008-12-10 @ 17:57:38
URL: http://emmaliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0