Hos emmali :)

Vaknade typ nyss, elr ja jag har varit nere och tagit en dusch oxå. Iallafall igår vart en väldigt lyckad kväll enligt mig, det blev twilight, massa skratt och damp framför mobilen, sen la vi oss vid ett, pratade ett bra tag, sen när vi väl skulle sova började anton och hampus spela jätte hög musik, och antons och emmalis rum ligger vägg i vägg och ja det hörs lika högt inne i emmalis rum som i antons um så vi kunnde inte sova, så efter några vändor in till anton och försöka få han att sänka volymen så lyckades vi tillslut, och då kunnde vi somna gott, klockan var halv tre då. Nä nu tror jag att jag ska gå ner till emmali och äta nått :P
Skriver kanske mer senare, får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0