Lördag

Jag ska börga att berätta lite kort om gårdagen, först skolan, sen tog jag kvart i tre bussen med markus hem till han, när vi kom dit följde vi med hans mormor och morfar, samt marlene till dannero, för det var nån marknad där. Sen åkte vi tillbaka till markus igen, väl där fikade vi munkar som markus mormof hade köpt, mycket gott, sen på kvällen kollade vi bara på en massa filmer, vi var även ute och gick en stund, mycket mysigt!
En sak till jag måste tilllägga om gårdagen var att det var väldigt roligt att se marlene igen, det var ett bra tag sensist!

Idag vakande vi vid tio, då slog vi igång en film, efter den gick vi upp och fikade, sen åkte jag hem, nu har jag nyss duscha och så, sen tror jag att jag ska till ullånger på fest hos hilda, sover nog där. Jag hoppas på en roligt kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0