Magsjuka+ ett efterlängtat jullov!

Magsjuka det var precis vad jag hade igår och natten innan, jag var uppe från tre på natten till halv tio kvällen etfer, och jag kan lova att jag va slut, så inatt har jag sove som en stock om man säger så, och jag mår mycket bättre idagg, om jag nu vågar säga så :P
Maggsjuka är blan det värsta man kan ha, elr det finns ju mycket värre saker men om man tänker bland dom vanliga sakerna man brukar ha, typ som ont i halsen och förkylning och så. Ja det är verkligen inte kul, men nu är det äntligen jullov, och som vi har längtat, eller hur? :)
Får väl se vad man hittar på då. Idag hoppas jag iaf att få vara med markus! <3
jaja det blev ett kort inlägg idag, men emmali vissta har jag väl blivit en smula bättre på att skriva här i bloggen? xD
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0