storstädning och snart ett nytt år!

Ja nu får jag väl passa på att skriva gott nytt år här på bloggen, och hoppas att alla får en riktigt bra nyår. Själv vet jag inte vad som händer faktiskt, antingen ska vi på fest hos vanja elr så blir det en mysig nyår med god mat hemma hos emmali, en sak vet jag iaf och det är att jag ska planera bättre och tidigare nästa år, för vilket jävla strul det är hit och dit, men det kanske blir bra tillslut ändå, vem vet. Birigitta kommer oxå till oss imorron, torr att melinda kommer med, har inte träffat henne nått men de blir nog kul!
Imorse kom iaf emmali till mig och vi hjälpte mamma att storstäda hela huset, och det är slitsamt i vårat stora hus kna jag lova, men det gick ju bra. Efter det skulle emmali hem så helen kom och hämtade henne så jag åkte med till stan och fixade lite saker tills imorron sen gick jag hem, och nu sitter jag här och har nyss duscha, ikväll kanske markus kommer, elr jag hoppas iaf att han kommer, jag vill bara krama han! <3
Tjiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0