Sundsvall

Ja jag tänkte börja berätta lite mer om gårdagen. Helen skjutsade mig och hampus till undrom, därifrån tog vi en buss till kramfors, fast den åkte till solle först, lite drygt, sen när vi kom till kramfors gick vi hem, när vi väl kommit hem åkte pappa och köpte pizza, väldigt gott, sedan tog jag ett varmt bad. Min kväll var inte världens bästa kväll om man säger så, jag tänker inte gå in nå längre på det men. Sen städade jag min garderob, sen la jag mig vid tolv.
Idag klev jag upp halv åtta, gjorde mig iordning och nu sitter jag i sängen med emmali, vi ska nämligen till sundsvall med mamma, pappa, och benjamin, hon ska handla dom sista julklapparna, haha ute i sista stund :P
Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0