Sundsvall somsagt

Ja somsagt idag har jag varit i sundsvall med emmali, mamma, pappa och benjamin. För min del fick det följa med,
* ett skärp
* tre par örhängen
* ett halsband
jag fick nämligen mitt studiebidrag lite tidigare :P
Dagen har för övrigt varit bra! På vägen dit stannade vi i hsand och pappa gick in och köpte bullar, och då vare en gubbe som hade en klister lapp bak på byxbenet, ni vet en sån där "rand" där storleken brukar stå, och då vevade jag ner rutan och sa ööh, då vände han sig om oxå berättade emmali att han hade den kvar, då sa han vad skulle jag göra utan er, haha, ganska roligt faktiskt :)
Ja det har väl inte hänt så mkt mer idag. Imorron är det ju jul afton som jag tror att ni alla redan vet, men det känns inte som det, jag kanske får lite mer julkänsla ikväll när vi ska klä granen och så ?
Jag kanske skriver nått imorron, om inte så får jag önska er alla en riktigt god jul! :D
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0