Äntligen lite sol!

Jag ska börja med att skriva att igår kväll var jag macke och jimmy på udden och fiskade lite, elr ja det var bara markus som fiskade, mysigt var det där :)
Vi cyklade hem vid halv 11 11 :P
Idag klev jag upp rätt så tidigt, jag och markus cyklade in på stan och åt på ullas sen cyklade vi hem igen, packade badkläderna sen skjutsade pappa oss till flogsta, varmt var det där, mycket bra! va där nån timme. Har även hunnit med att prata med emmali idag, ska nog va med hon nån dag SNART hoppas jag <3
Ha en fortsatt trevlig kväll ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0