Härnösands stadsfets

Ja somsagt igår va jag i härnösand på stadsfesten där, vi hade riktigt kul!
kvällen började med att jag och markus åkte till joss, sen kom även vanja och sassa dit, vi fixade iordning oss sen skjutsade joss pappa upp oss till h-sand och sassa och vanja åkte dit med fia.
När vi väl kommit fram gick vi till emma och lindas lägenhet, där var även sandra e och linn, sen kom de nåra felr oxå, va där nån timme sen begav vi oss mot stan, kollade lite på brolle och emd, träffade massa trevligt folk, bla, jimmy sara och challe :D
jag och joss fick även igång folket bland lägenheten med vårat OJ   OJ   OJ   OJOJOJOJ...
hahah ja somsagt vi hade riktigt roligt,
kvällen avslutades på mc donalds, där spottade vi en massa på varann, xD
sen hällde joss en hel cola på mig, pinigt var det att gå runt med de :P
sen stog de en kille och hängde över ett staket sen hade han en rökbomb bakom sig så de såg ut som att han fes, så jag och joss gick fram till han och sa "står du här och fiser", han ba "vadå fjärtar", haha jag och joss tyckte att det var jätte roligt inte för att jag vet varför men :P
Hör och hämpna emms och lindis fick kliva upp på scen när det vart emd, fatta vilken lycka :D
Jaja sammanfattning av kvällen : BRA KVÄLL MED TREVLIGT FOLK! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0