Joss idag!

Idag: ska jag åka till joss, vet inte vad vi ska hitta på men vi hittar alltid på nått skojj :)

Igår: åkte jag till joss, vi gick och åt en kebabtallrik på jakten, det var mycket gott, därefter satte vi oss på en bänk på stan och pratade massa minnen, blev mycket skrattande där :P
sen köpte vi milkshake och godis, oc gick vidare mot kramforskolan där vi va ett tag, sen gick vi hem till joss solade och så, sen gick vi till hemköp där jag mötte markus, sen följde han med mig hem, det vart en lyckad dag :)

det är så tomt utan dig!

Kommentarer
Postat av: emmali

Svar: Ja,jag fick höra det av både mamma, och marie :(

2008-07-14 @ 16:00:35
URL: http://emmaliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0