Mysig kväll, nu väntas jobb

Igår åkte jag och emma till hennes pappa, va inte där så länge förns markus ringde och frågade om vi ville komma till han och vara med han och jimmy så vi gjorde de :P
Vi tolkade med cicci en bit hem, när vi kom hem hämtade vi bara lite pengar till bussen sen cyklade vi in till stan, tog tjugo i tio bussen därifrnå till väja :)
När vi kom till väja kollade vi på lite filmer sen gick vi ut en sväng, det blev lite små bus, roligt var det iaf :P
sen gick vi in igen, gjorde iordning lite baugetter och kollade på ännu en till film, sen la vi oss vid 1 eller emma kom in till mig och markus vid 3, då var jag helt död, kollade bara på henne sen somnade jag om igen xD
vaknade väl vid tio eller nått idag, började kolla på en bra film, som vi inte kunnde kolla klart på eftersom våran buss gick klockan tio i ett till kramfors, när vi kom fram cyklade vi hem i spöregnet,
Nu sitter jag här med emmali, vi ska snart börja jobba :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0