Nu blev allt mycket surare

Jag läste nyss på emmalis blogg att hon ska FLYTTA! hallå vad är dethär egentligen, hon kan inte flytta hon får inte  flytta :/ och jag verkar vara den sista som har fått reda på det :S

aja igår sov jag hemma hos markus, vi gick ner till vattnet och fiskade, vi fick 7 fiskar, 3 as stora och fyra lite mindere, vi fick aborrar,
efter att vi hade fiska åkte markus med sin pappa till kramfora en sväng så jag slog igång en film hemma hos markus, sen när han kom hem gjorde vi as god mat, ris kött och championsås :) (kl:23.00) haha

Nu ska jag snart vara med emms :)

Kommentarer
Postat av: Sensini

Total utförsäljning av sommarskor för tjejer!

1 Aug tills skorna tar slut.

Hökens gata 10 vid Slussen, Stockholm.

Alla skor för 300kr, tidigare 600-1000kr.



Kolla in bloggen för mer info



Mvh

Sensini

2008-07-23 @ 16:51:01
URL: http://sensini.blogg.se/
Postat av: em m a l i

nää, du visste ingenting. Trodde du skulle höra av dig då vi kunde vara med varandra? Eller det kanske inte har funnits nån tid för det ännu? :b aja, tråkigt att behöva flytta, men vi är ju inte med varandra så mycket längre :/ <3

2008-07-23 @ 21:16:09
URL: http://emmaliii.blogg.se/
Postat av: emmali

vi tar det på msn ist :) ily!

2008-07-25 @ 11:35:58
URL: http://emmaliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0