Pradisbadet

Idag tror jag att jag och markus ska följa med mamma och benjamin till paradisbadet, synd bara at tjag inte får bada :/
Sen kanske jag ska till markus, hoppas hoppas :P

Igår satt jag och markus och drog ut massa bilder, flera hundra xD
sen satt vi och drog ut massa i olika storlekar till en ram som jag har köpt, det tog väldans lång tid måste jag säga, men mysigt var det :)

Förresten jag får inte tag på emms eftersoqm hon har nyss nummer och när jag träffade henne igår på hemköp kunnde hon inte nummret utantill, och hon är inte inne på msn samtidigt som mig heller :/ jag vill ju va med na!
menmen jag kan ju bara gå över till hon nån dag oxå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0