Bra dag!

Som alla kanske förstår så har det varit en väldigt bra dag.
Dagen började med att jag vaknade med markus vid min sida, vi vaknade väl sådär vid 8:a tiden för att han skulle till skolan, så jag klev oxå upp då, sen la jag mig igen och somnade om till halv 11, då fixade jag iordning mig sen träffade jag emmali på stan, vilket var väldigt efterlängtat,
vi gick och kollade på stan ett bra tag, sen drog vi oss hem till mig där vi elr ja jag åt lite, sen tog vi moppen till markus, han bytte avgasrör på min moppe, vilket ledde till ett dåligt resultat, moppen går dåligare än nånsin!
jaja nog om de, efter att han hade bytt avgasrör tog jag och emmali moppen hem till henne, va där ett tag sen åkte vi tillbaka till markus ett tag till, såg en film och åt lite varma mackor, gott var det,
sen skjutsade markus hem emmali och jag drog mig hemöver,
tio minuter efter att jag kommit hem kom emma till mig och vi kollade på gossip girl, och vi gillart,
sen gick emma hem vid kvart över tio, så jag har bara sutte här framför datorn, tills emma skrev och sa att hon hade glömmt hennes telefon och jacka här, så jag gick och mötte upp henne, jag hade en t.shirt som short, mycket snyggt, eller inte men tack för den här dagen gott folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0