Orken

Ja jag har varken haft tid eller lust att blogga på ett tag, men nu ska jag skriva ett kort inlägg.
I förr går blev det som sagt tältning, vi tältade i gissjö, grillade och åt jordgubbar, kvällen va inte så lyckad men jag hade roligt med emmali i alla fall :)

Igår packade vi ihop tältet sen begav vi oss hemöver, när jag kom hem slängde jag mig i en dusch, känns som att den behövdes, sen tog jag moppen till markus och va där med emmali emil markus och jimmy, vi grillade och svullade oss en massa, emmali och emil gick hem vid 12 tiden, efter det gick jag och markus och la oss, även jimmy sov över hos markus :)

Idag har jag inte gjort mycket alls, varit en sväng till sundsvall med mamma pappa jens och benjamin, jag köpte en bikini, en helt vanlig tråkig svart, sen har jag köpt ett tält, så nu får jag börja tälta mer,
och nu ska jag umgås med mami,
Ha det gött gott folk ^^


Kommentarer
Postat av: emmali

jasså? va kul. Hur stort är tältet då? :D

2008-06-29 @ 22:12:19
URL: http://emmaliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0