Datasalen

Sitter just nu i datasalen och har svenska, är klar med allt jag ska va klar med så det blir bara till att slappa den här timmen :P
Ifredags var jag med joss, åkte till henne vid åtta tiden, vi fick för oss att åka tefatat så vid halv tio gick vi ut och gjorde de, men vi ramlade så mkt i snön och vi hade inge teckbyxor så vi gick in ganska snabbt igen, men det var roligt ändå :)
När vi kom in gjorde vi en sallad av gurka och ost, haha det låter inge gott men det är det faktiskt! Sen kollade vi på en jätte bra film, vet inte vad den hetermen bra var den iaf, sen la vi oss vid halv ett, sen ringde väckaren klockan halv åtta dan efter, trött var jag då jaojao. Men iaf jag gjorde mig iordning sen åkte jag hem för joss skulle bort, när jag kom hem la jag mig en stund sen åkte jag och mamma till sundvall, rakel (benjamins mamma) följde även med. Där träffade jag även joss och jennifer :D
Sen skulle jag lämna ett brev till markus så jag skyndade mig till hans brottning men han var inte där, så då ringde jag hur länge som heslt men det var bara upptaget hela tiden, blir så himla irriterad när jag inte får prata med han. Jag fick typ prata med han fem min i fredas sen kanske en kvart i lördagas sen inget igår, som jag har skreve tidigare, vi får bara prata mindre och mindre :/  En till sak som inte är bra är att joss är inte på skola idag :O och igår när jag tr'ffade hon sa jag vi ses imorgon då sa hon vi får se om jag kommer imorgon, då sa jag ja det gör du, då sa hon typ ja , så nu är det tråkigt när inte hon är här, men hppas atthon kommer imorgon iaf :)


SAKNAR MARKUS, MARKUS , MARKUS, MARKUS !!!

Kommentarer
Postat av: emmali

haha, okej :D Då har vi likadana snart då xD

2008-11-24 @ 16:56:23
URL: http://emmaliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0