Datasalen

Sitter just nu i datasalen, har nyss haft idrott, jag sara och becca var i "motionsrummet" fick väl inte så mkt gjort där men :P
Igår kom jag hem med en ig-varning i idrott, bra jobbat emma, bra jobbat!
Vid tre gick jag och mötte alicia på bussstation sen gick vi hem till mig, åt tacos pratade sen gick vi tillbaka till stan, jag köpte frukt och alicia köpte godis, :P
Sen hem till mig igen, kollade på film, sen kollade vi lite på tv och så, sen la vi oss :P
Vaknade av att väckaren ringde vid halv sju i morse, gjorde iordning oss sen tog alicia halv åtta bussen till skolan, och jag åkte till skolan vid åtta, har bara haft ett fåtal lektioner idag, skönt!
Äntligen helg. Har inga riktiga planer inför helgen, hoppas på attfå vara med joss idag, om inte hon ska hitta på nått annat :)
Saknar markus massor, se till att komma hem NUNUNU <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0