En kort samanfattning av helgen

Fredag: Joss kom till mig vid sex tiden, vi klädde på oss varma kläderoch började vandra mot dollar store, väl där köpte vi godis. Sen gick vi vidare mot hemköp där joss köpte chips, sen satt vi där ett tag och tog det lugtn, mycket skrattande blev det, sen gick vi hem till mig igen och kollade på idol, sen fredag hela veckan elr vad det heter, vi var nog lite övertrött för vi gapskrattade åt nästan allt :P
sen somnade vi ganska tidigt :)

Lördag: Jag och joss vaknade ganska tidigt, vid tio kanske ? sen åkte hon hem direkt för hon skulle plugga, så jag somnade om en stund sen satt jag vid datorn, typ hela dan, rätt så tråkigt. Sen på kvällen åkte jag och emms till jens, där var det lite fest, men vi var bara fem stycken, men rolgit hade vi :D
Jag emms jens och emil badade med kläderna på i jens lilla badkar, totten satt bara och kollade på, men även han blev blöt eftersom emms typ sprutade ner en hel del av badrummet när jens vred på det varmaste på kran :P
sen gick vi ut och hoppade i snön, haha
Vi fick även åka lite bil med bergman och flodde, dom skjutsade oss på sylos så att vi fick äta en kebabrulle, sen skjutsade dom hem oss igen, sen skjutsade dom hem mig vid två, la mig ungefär vid halv tre.

Söndag: Vaknade vid tio, fixade iordning mig sen kom marus mormor och morfar och hämtade mig, sen åkte vi och hämtade markus, sen åktevi hem till dom, eller vi åkte först upp till bollsta för att markus skulle hämta sina byxor som han hade besällt :P
Sen tillbaka till markus igen, där gjorde vi väl inte så mkt, satt vid datorn lite och så :P
sen åkte jag hem vid halv sex, kanske inte världens bästa dag menmen, skulle egnetligen rida när jag kom hem men det orkade jag inte, så jag gick och la mig tidigt i stället :)

Nu: sitter jag i datasalen och har svenska, slutar snart :P

Tjiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0