...

Denna dag slutade dåligt även om dagen ännu inte är över. menmen igår gick iaf jag och markus och åt på ullas, mycket gott, sen gick vi på hemköp och köpte chips och dip, sen två filmer, sen gick/cyklade vi hem i snövädret, sen la vi oss i soffan och kollade på filmerna vi köpt, mys!
Idag vaknade jag vid halv nio, gick ut med astor sen la jag mig och somnade om igen, vaknade sedan vid elva, klev upp sen gjorde markus fattiga riddare till oss, och det har jag inte ätit på evigheter, mycet gott. Det påminnde mig så väl om när jag var liten och helen gjorde ofta det till mig emmali och anton,
jag saknar faktiskt tiden då jag va liten, och jag och emmali bodde på samma gata, vi var med varann så mkt och allt var så bra då. Men nu blire lite plugga, har nämligen matteprov imorron -.-
Ha en fortsatt bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0