Hej och Hallå

Kom nyss hem från skolan, emms och jag fick skjuts hem av flodde :P
dagen har väl varit bra, vi har haft nån slags temadag, men jag och joss trodde att vi hade vanliga lektioner, och våran första lektion idag skulle ha varit matte, och våran mattelärare är borta denna vecka så vi skulle ha inställt, så vi trodde att vi hade sovmorron, så vi kom på skolan halv tio, ajja det gick ju bra de med :P

Igår var jag med joss efter skolan, vi fick sluta vid ett för att vi hade inställda lektioner, så då gick vi på ullas och åt. Vi åt hamburgare och strips med ullasås, mycket gott var det, sedan gick vi hem till mig och börgade med lite läxor, sedan väntade nåra timmar av OC kollande, efter att vi hade sett det sista avsnittet av den sista sesongen av OC satt vi vid datorn ett tag, sen kom joss pappa och hämtade henne vid 8 :P

Om ett tag ska jag gå och bada med emms, jens och sandra tror jag?
sen ska jag och emms kolla på dh, ajja innan väntar lite läxa!.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0