Lycklig!

Ja idag har det verkligen varit en kanon bra dag, började med att klassen tog tjugo i nio bussen till övik, och när vi kom dit gick vi till make up store, hur mycket som helst som man vill ha där kan jag lova :P Sedan åt vi god sallad på uk tror jag att det heter, sen gick jag sara emilia och linn på stan där och kollade runt lite , sen kom det även fler :)
Jag hittade en sjal som har kostat 159 kr och nu behövde jag bara betala 25 kr :P för det var ta två grejer betala 50 kr, så jag tog den sen tog sara ett par leggingsar, så det blev billgit och bra. Köpte även ett par helt vanliga svarta örhängen :P
Påvägen hem hade vi väldigt roligt i bussen, hahah xD
Sen när jag kom tillbaka till skolan ringde markus och sa att han hade fått flytta hem igen, alltså lycka på hög nivå.Nä nu ska jag bara slöa ett tag sen ska jag börja med lite läxor :)
men BRA dag iaf!

Kommentarer
Postat av: emmali

sv: okej, jag hoppas jag inte ser ut som en svartrockare bara xD...

Har markus fått flyttat hem, alltså hem,hem? :O

2008-11-26 @ 17:12:08
URL: http://emmaliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0