Måndag vilket innebär en ny vecka

Ja då var det mångad igen. det känns som att veckorna bara flyger förbi!
Idag har det väl varit en hyffsat bra dag. Dagen börgade iaf med svenska, var i datasalen då och sökte fakta om art déco, sen hade vi matte, fattade nada som vanligt, men jag och joss ska prata med Lena imorron och höra om vi får börga iv i matte vilket jag hoppas på att vi får. Efter matten hade vi engelska, gick igenom läxan vi ska ha tills på fredag sen läste vi lite, sen hade vi lunch men jag och joss gick och hade bild ist, där börgade jag att skära ut et stort hjärta i frigolit, mycket komplicerat, fick ha flera olika sågar och massa grejjer för att kunna skära ut hjärtat, men det äre värt. Sen had evi data, tråkigt vare på den, sen slutade jag och joss, och då förljde jag med henne till vaktmästaren för lillklanten hade glömt nycklarna på engelskan, så då fick han knipsa upp hennes lås, sen gick jag hem. När jag kom hem åt jag jättegod mat, kycklingg och nån pasta med sås, sen la jag mig och sov nån timme, sen ringde jag markus och pratade med han en stund, han får jag inte se på ett tag, kanske på söndag? Dom ska bort på ons och tors så han kommer inte vara på skolan sen nästa vecka ska jag nog till Västerås, då då får jag inte träffa han då heller, kanske en liten stund på onsdagen, aja vi får se hur det blir som, saknar iaf han redan, har en tröja ifrån han som riktigt liktar markus, den sover jag med xD

Imorgon ska jag vara med joss :) Sen på torsdag ska jag äntligen vara med alicia! Saknar oss tre <3

Ja som jag skrev så ska jag snart till västerås om det nu blir av, hoppad på det, ska bli skönt att fara iväg några daggar :)
Nä nu ska jag plugga vidare, haré gött allesammans!

Kommentarer
Postat av: Melina

Sv: Jasså, vi har fortfarande samma klädsmak då :D

2008-11-12 @ 20:05:44
URL: http://melmy.devote.se
Postat av: joss

Det stavas inte börgade utan började, med J inte G xD

2008-11-13 @ 20:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0