Saknar markus

Ja det är precis vad jag gör, jag saknar han så mkt så ja ingen kan förstå, det är bara han jag tänker på på dagarna även fast jag försöker tänka på annat, men det går bara inte, jag vill bara att han ska få komma hem nu, får knappt prata eller träffa han längre känns det som, skitjobbigt är det! och nästa helg när han får komma hem över helgen är jag i västerås, kan det bli mer typiskt? NEJ!
Igår iaf vare en tråkig men behövlig fredag, jag låg bara i sängen hela dan sen satt jag vid datorn hhela kvällen. Det var faktiskt ganska skönt att inte göra någonting alls :)
Idag ska jag nog vara med joss, får se vad vi hittar på för nått :)

Haré bra allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
   
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!

                          RSS 2.0